Informatie verstrekken
Wij verstrekken de benondigde informatie aan de tennisschool/club en deelnemers. Dit doen we ruim van te voren en net voor de reis waardoor iedereen weet waar die aan toe is. Hierbij valt te denken aan: Waar verzamelen we? Wat is het programma? Waar kunnen we terecht voor vragen? Wie moeten we bellen als er wat is? Wat moet er mee op reis? Wie gaan er allemaal mee? Waar slapen we? Waar verblijven we tijdens de reis? Etc. …
Aanmeldingen komen binnen en worden verwerkt
Wij verwerken alle aanmeldingen. Dat wij dit doen is een groot voordeel voor jou aangezien hier vaak veel meer tijd in gaat zitten dan men denkt. Op die manier blijft alles bij ons, maar communiceren wij natuurlijk wel hoe de aanmeldingen verlopen. Op die manier kan jij en je collega’s focussen op andere dingen! …
Deelnemers inlichten
De deelnemers moeten ingelicht worden en daarbij worden er wel twee acties vanuit de kant van de tennisschool/club verwacht: Het versturen van de e-mail. Mogelijk ook Social Media kanalen en WhatsApp gebruiken. De ouders en de kinderen aanspreken en enthousiast maken tijdens de lessen en het voorbij gaan op de baan. …
Mail template ontvangen
De mail naar de doelgroep die jullie graag mee willen nemen kunnen en mogen wij niet mailen. Wel hebben wij een aantal mail opzetten die werken waardoor mensen zich aanmelden. De tekst is al geschreven en de opmaak is daar, jij hoeft daar niets meer aan te doen. Daarnaast adviseren wij bij de momenten en hoeveelheid van het sturen van mailtjes. …